حرف

دستتو بکش رو سر من گیریم نگیره -شاید  از این عادتم آروم بگیره

آخه مجبوری عادت کنی که هر وقت خواستی آروم بگیری  عادتتو صدا کنی حالا این دسته که میکشه رو سرت خیاله رویاست توهومه  چیه ما که نفهمیدیدیم ! عادتم کنیم از اون عادتاست دیگه پیله میکینم و ول کن قضیه نیستیم آخه هر چیزی حدی داره عزیزم . من از اون آدمام که به هرچی عادت کردم دیگه عادت میکنم خوب همه اینجورین که خو ب میگفتم بابا نپر وسط حرفام کی گفت جسد که تو پریدی وسط زندگی من همیشه از عادتهای زیادی سر چشمه گرفته تا رسیدم اینجا نه اشتباه نکنید این تصویره من نیستما من کسی دیگم حالا کی هستی ای عادت من یک آدمم نه بابا آدم اولش زن بابا خوب بعدش من نگفتم نپر وسط حرفام عزیزم ای بابا بزار حرفامو بگویم هه هه  بگویمو خوب اومدی حالا بگوی عادت من گوش میدم حالا شد . tnx ازت من تصمیم گرفتم به هرچی عادت نکنم زیاده روی نکنم خوب باشم سر حال باشم زندگیمو انجوری که دوست دارم اداره کنم-آقا اجازه همه اینو میخوان که نه فقط شما اره همه اینو میخوان پس من نتیجه میگیرم که عادت حدی داره! شما چی فکر میکنید. هان هان نه بله.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد